Frequently asked questions
We hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je telefonisch contact met ons opnemen of maak gebruik van het contactformulier hieronder.1. Log in op www.kentekenwassen.nl
2. Kies kentekenwassen.
3. Onderaan staan uw kentekens / abonnementen.
4. Klik op het kenteken / abonnement dat u wilt wijzigen.
5. Hier kiest u de optie om het kenteken te wijzigen.
Let op: u kunt dit slechts 1x per facturatie cyclus doen.
Met deze stappen kunt u dit eenvoudig doen.
1. Log in op www.kentekenwassen.nl
2. Kies kentekenwassen.
3. Onderaan staan uw kentekens / abonnementen.
4. Klik op het kenteken / abonnement dat u wilt stopzetten.
5. Hier kiest u de optie om het kenteken stop te zetten waarbij u kunt kiezen uit de 3 eerst beschikbare momenten.
1. De machine geeft een stopteken.
2. De machine start 1x per 24 uur, bent u in deze periode al eens geweest?
3. Is uw kenteken aan de achterkant van de auto schoon en heeft de camera hier vrij zicht op?
4. Bent u bij Tango Rivium Noord? Deze locatie heeft een startknop. Deze zit links van de ingang en is een grote zwarte knop. Houd deze ingedrukt tot de machine start (3 tot 5 seconden) als u deze nog niet ingedrukt heeft.
Als de machine nog niet aangaat neem contact op met 085 - 273 57 17
In de meeste gevallen kunnen wij de oorzaak binnen 10 minuten oplossen.
Bijvoorbeeld voor garagebedrijven met wisselende voertuigen.
Neem hiervoor contact op met Bernie@payunited.nl of gebruik het contactformulier hieronder.
Wij staan altijd voor je klaar
Als het gaat over kentekenwassen, over onze diensten
of over onze locaties, dan horen we graag van je.
Suggesties zijn namelijk altijd meer dan welkom.
T 085 273 5717
Contact gegevens
Adres
Burgemeester de Wildesingel 56
2235 TR Valkenburg ZH
Bedrijfsgegevens
KvK nr: 76681920
BTW nr: NL860745090B01
Customer support
M: klantenservice@kentekenwassen.nl
T: 085 - 273 57 17